nemokos

#151 - elbocsátó, szép üzenet

2015. május 26. - puhacica

kedveseim!

ez a blog nyilvános (volt). 

szerettem csinálni, most jöttem rá, mennyire. az elmúlt pár napban sokat röhögtünk a hülyeségeinken az urammal, de sokszor gondoltam arra is, de jó, hogy itt vagyunk, hogy elég bátrak voltunk feladni a szeretett munkánkat és a végén már egyáltalán nem szeretett munkahelyünket. éppen ezért, mivel szeretem csinálni, folytatom is. ezen a címen ez az egy bejegyzés marad nyilvános, hogy aki továbbra is szeretne olvasni, tudja, hol találhat. kérem, hogy akit érdekelnek a mindennapjaink, az írjon e-mailt a blog.hu-s üzenőrendszerben (az első komment ez alatt a bejegyzés alatt az enyém, a nevemre kattintva előjön az adatlapom, ott lehet üzenni), vagy aki "ismerősöm", jelentkezhet a facebookon is! viszont előre is elnézést kérek, bizalmatlan leszek. akik már eddig is kommenteltek, azoknak megvan az e-mail címe, róluk tudni fogom, jöhetnek-e vagy sem. akiét nem tudom, mert csak olvasott eddig, azt fogalmam sincs, hogy fogom ellenőrizni, de valahogy majd megoldjuk. 

minderre nem azért van szükség, mert én olyan fontos ember vagyok, hogy csak egy kiválasztott krém olvashatná a nagyjából egyforma, unalmas hétköznapjainkat. azért van rá szükség, mert vannak, akiknek a saját hétköznapjaik nem elég tartalmasak anélkül, hogy ne csinálnák a cirkuszt. vannak, akik idejönnek, olvasnak, majd máshol elmesélik, mit láttak itt. mesélik, mert költenek. kicsit elvesznek, kicsit hozzátesznek, a lényeg, hogy amit leírnak, annak köze nincs a valósághoz. még olyan is van, aki azt hazudja, hogy nem olvassa ezt a blogot, aztán mégis idéz innen... én meg gyűlölöm a hazugságot. aki egyszer nekem  hazudik, az elvágta magát. nincs többé. hát, nekik innen ezentúl nem lesz mit elvinni, elhazudni. 

ez az egy poszt van, ez alatt mindenki azt ír, amit akar. újra megnyitom a blogot, már ami maradt belőle. szabad a préda, szabad a vásár. 

köszönöm azoknak, akik eddig olvastak, akik az idejükből adtak kicsit ennek a blognak. én megyek tovább, a jelszó továbbra is: nemokos. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nemokos.blog.hu/api/trackback/id/tr577492554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 14:53:11

Erre mégis mi szükség volt? Mostantól csak azok olvashatnak akik bólogatnak mindenre? Remek...ezt gondold át azért...nézd meg a Határátkelőből mint csinált az agyoncenzúra...régebben 400-500-600 komment is volt egy poszt alatt. Voltak érdekes viták. Most meg totál egysíkú az egész, bólogató nickek gyülekezete, gyakorlatilag minden poszt alatt ugyanazok a kommentek.

**mimi** 2015.05.26. 16:53:04

@Aszfaltot bámuló kisgyerek:
talán majd küld neked cica meghívót.....ha szépen kéred :))))

Ugyandehogy (törölt) 2015.05.26. 17:21:44

@**mimi**: szerinted mire gondol vita címszó alatt? :)

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 17:33:46

@~~Babette~~:

Arra hogy nem tapsikolunk automatikusan minden írásnak, hanem kételkedünk is. De hát Határátkelőn ez nem megengedett. Ott csak azt leeht nyomatni már hogy Nyugaton minden jó, Magyarországon meg tombol a nyomor.

Ugyandehogy (törölt) 2015.05.26. 17:36:59

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: te majd csak akkor szóljál hozzám, ha újat tudsz mondani. ezt már elmondtad tavaly is, meg azóta minden nap.
a monománia nem vita.
hagyjál békén, hülyegyerek-

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 17:49:34

@~~Babette~~:

Te meg elmehetnél dolgozni is, ha már itt tartunk. Könnyű blogolni miközben a férjed aládrakja a jólétet.

Muscari 2015.05.26. 17:50:52

Jól tetted, mindennek van határa. Viszlát az új helyen, remélem minden simán megy majd.
Akinek meg nem tetszik azoknak vannak mások, akik biztosítják az aktuális homokozót.

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 17:51:47

@~~Babette~~:

Meg kiosztani engem, hogy miért egy konyhában lakom és miért oda akarom a nőt is vinni. Te saját erőből mire vinnéd? Nem kell megmondanod, már leírtad hogy az összvagyonod egy szakadt kocsi. EZ mindent elárul arról, gyakorlatilag bizonyíték arra hogy nem dolgozol.

Muscari 2015.05.26. 17:52:55

Hinta, kurvára unalmas már ez a műsor. Ahhoz meg mit szólsz, hogy én jelenleg többet keresek, mint a férjem? Akkor most én tartom ki őt?

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 17:55:43

@Muscari:

Puhacica kezd kijózanodni...kezdik már ők is látni hogy a nagy mesés nyugati élet közel sem olyan mint amilyennek leírkálják a Határátkelőn, csak ezt nyilvánosan már ciki felvállalni, így marad a privát blog, a válogatott brancsnak. Tudom hogy nagy sokk mikor az ember észreveszi hogy Nyugaton is pontosan ugyanarról szól a nóta mint mondjuk otthon,, de hát nem lehet örökké hzaugságokban élni. Az igazság pedig mindig utat tör magának. Előbb utóbb mindenképpen. Ezen pedig semmilyen titkosított blog nem segít.

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 17:58:01

@Muscari:

kv főzéssel többet keresel? Hát nem erőlteti meg magát a férjed....általában nem ez a menetrend...olvastad cicáékat is...puhacica 35 órákat dolgozik a pasija meg 40+ órákat. Mindig a férfi hajtja jobban a lét, mert egyszerűen ezt tartja a társadalom a normálisnak. Hogy a férfi el van küldve dolgozni, dolgozzon csak, keményen, még keményebben! A nők meg huhognak a netes blogokon, fórumokon hogy micsoda jólétük van.

Muscari 2015.05.26. 18:05:53

Már rég nem kávét főzök, bocs, még karácsony előtt váltottam. A férjem meg most építi fel a vállalkozását, idő kell, mire beindul, a pénzt egyelőre visszaforgatja. De mivel mi egy család vagyunk, együtt húzunk.

Te mit is dolgozol most?

Muscari 2015.05.26. 18:08:34

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: megvan a válasz gomb! Nemm erről van szó, a két úriember, akinek régóta a jobb keze a legjobb barátja (ha érted, hogy mire célzok) széttrollkodták a blogot. Cicáék köszönik, jól vannak.

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 18:12:08

@Muscari:

Mivel foglalkozol akkor? Hát ha vállalkozásba öli a pénzt akkor nem csodálkozom hogy többet keresel jelenleg nettóban, mint ő. De ha bejön a vállalkozás, akkor mi történik? A férjed lesz a fő jövedelemforrás...milyen meglepő...nem nevezlek aranyásónak vagy ilyesmi, sok normális nő van, akinek természetes hogy pl dolgozik, akkor is ha nem lenne muszáj a férje mellett, de a többségüknek eszébe sincs. Olvasgasd a netes női blogokat ! A legnagyobb részük unatkozó háziasszony, ahol pontosan ugyanaz van amit Lukas leírt már százszor. A férfi el van küldve dolgozni, ők meg a napszemüveget tologatják a fejükön napozás közben az erkélyen ölben a laptoppal.

Munkanélküli vagyok most. Ez van.

puhacica 2015.05.26. 18:16:29

csajok, hagyjatok, kar a szoert. csak es kizarolag azert nyitott most a blog, mert tudtam, hogy kiallitjak majd magukrol a bizonyitvanyt. az elso mar itt is van es hazudozik tovabb. :D

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 18:18:39

@puhacica:

Miről hazudozok? Te írtad hogy kevesebbet dolgozol, csak ezt írtam most rólad le. És nyugodtan megmondhatod hogy kezd eloszlani a rózsaszín köd is...nem szégyen...

Ugyandehogy (törölt) 2015.05.26. 18:20:58

@Aszfaltot bámuló kisgyerek:
Te
Ne
Mondd
Meg
Nekem
Hogy
Mit
Csinaljak

menjél, igyal egy sört
vagy kettot.

Ugyandehogy (törölt) 2015.05.26. 18:22:34

@Muscari: szerintem nem kéne neki információt adni a további vagdalkozásokra.

bár most biztosan ugrál örömében, hogy szóltunk hozzá.

Ugyandehogy (törölt) 2015.05.26. 18:24:08

@puhacica: hát te figyelj, ma már megírtam valakinek, hogy kivel szórakozzon, szerintem irányban vagyok, hogy vele is megtegyem:D

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 18:26:22

@~~Babette~~:

Nem iszom, mióta edzem. Bár ugye a nők ezt se értékelik, mivel ebből sincs ugye pénz. Az meg akkor nem is számít.

Muscari 2015.05.26. 19:43:50

@~~Babette~~: igazad van, meg aztan ugysincs ertelme.

Dragonlady (Bp, Hun) 2015.05.26. 21:38:32

@Muscari:
ez azt jelenti, hogy te egy akkora lúzer vagy, hogy még egy rendesen kereső pasit se tudsz összeszedni.
ha meg ő keres többet, akkor te vakarod a segged egész nap, miközben ő meg eltart
:-))))))
munkanélküli bazmeg, és itt osztja az észt azoknak, akik dolgoznak. bármit, bármennyiért, de odateszik magukat és dolgoznak.
az ész megáll és állva marad, komolyan.
najó, viszlát odaát.... :-)

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 21:55:44

@Dragonlady (Bp, Hun):

Kirúgtak. Tudod, megesik az emberrel az ilyesmi. Nem hiszem hogy bármelyikőtök képes lenne egyébként egy meki konyháján dolgozni. Nem hogy 2,5 évet nem, de 2 napot se szerintem. Babett sikítozva menekülne a 40 fokos konyháról.

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.26. 22:01:39

@Dragonlady (Bp, Hun):

Nem az észt osztom, de ne azok osszák nekem se akik a napszemüveget tologatják a fejükön ölben a laptoppal, miközben dolguk nincsen lényegében. Esetleg ételt adni a ház urának mire hazaér a munkából.

blackhairlady 2015.05.27. 01:04:09

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: Na de mikor rugtak ki? Mar sok honapja annak. Semmit nem talaltal azota? Komolyan, hihetetlen vagy. Te nem dolgozol, es azokat a noket szolod le akik nem dolgoznak. Igy kell ezt csinalni, noi blogokra jarni munkakereses helyett, es sajnaltatni magadat, hogy nem kellesz senkinek. bezzeg ha egy no eltartana, egybol megvaltozna a velemenyed.
Irom ezt ugy, hogy en is egy eltartott no vagyok.

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.27. 01:14:53

@blackhair-lady:

Képzeld el, nem találtam. Nem olyan egyszerű azért munkát találni. Főleg ha nem vagy keresett szakmunkás, meg mérnök sem.Tudod mi a fő különbség köztem meg azok a nők között? Pl közted is. Nekem nem erre épül fel az életem hogy kitartanak. Igen, munkanélküli lettem, segélyen vagyok jelenleg, de nekem ez csak egy részidő az életemben. Nekem MUSZÁJ dolgozni. És ezek a nők akkor oktattak ki mikor fáradtan hazaértem a mekizésből. Kioktattak a napszemüvegtologatás közben. Szerinted Babett mióta nem dolgozik?Te mióta nem dolgozol? Nem képmutató ez egy kicsit ahogy a háziasszonyok kiosztják a dolgozókat? Egy háztartásbelinek egy dolga van : kussolni, és örülni hogy eltartják.

Herr Géza 2015.05.27. 01:49:48

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: Vazze, ha lenne még Lipótmező, akkor ott VIP lehetnél. Te minősítgeted a csajokat, miközben folyamatosan barátnő után sírdogálsz? Minek az neked, ha úgyis te tartanád el (bár nem tudom miből), ő meg a seggét meresztené napszemüvegben az erkélyen? Ott a jobb kezed, használd egészséggel és húzz a saját blogodra a hülyeségeidet osztani. Ja, hogy senki nem olvassa? Talán le kéne vonni a tanulságot. És menj dolgozni, te ingyenélő.....

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.27. 01:51:58

@Herr Géza:

Mennék dolgozni, ha lenne munka. Tudod,van munkanélküliség itt is, bármilyen meglepő. Nálatok nincs?

Ugyandehogy (törölt) 2015.05.27. 07:36:20

@Aszfaltot bámuló kisgyerek:
Ne
Vedd
A
Szádra
A
Nevem

semmilyen kontextusban

Addig fogadj szót, amíg itt kérem.

Különben következményei lesznek, és az nem fog tetszeni.

blackhairlady 2015.05.27. 15:28:57

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: Ha muszaj dolgoznod akkor miert nem dolgozol? Szerintem nem is keresel, csak sirsz a kulonbozo blogokon, hogy milyen szerencsetlen vagy, meg egy mekis csajnak sem kellesz.
Miota nem dolgozom? Sosem dolgoztam, kitart a ferjem:)

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.27. 15:30:58

@blackhair-lady:

Szerintem meg fogalmad sincs milyen nehéz betanított munkát találni amiből meg is lehet élni. Nyilván jobban tudod mint én, akit kitart a férje időtlen idők óta.

blackhairlady 2015.05.27. 16:49:55

Nem azt mondtam illetve kerdeztem, hogy milyen nehez, hanem hogy keresel-e egyaltalan? Nincs masik gyorsetterem ott ahova jelentkezhetnel?
Kitartottkent is lehet fogalmam valamirol, mint ahogy neked is van elkepzelesed milyen elete lehet egy kitartottnak:))

Cheap Charli 2015.05.27. 18:22:01

@puhacica: Kár érte, pedig olyan jókat szórakoztam a kommentek olvasgatásával. :D

puhacica 2015.05.27. 18:38:10

@btiborc: én annyira nem szórakoztam jókat... de ugye kinek miért tetszik egy blog. :D

SzZoole 2015.05.27. 20:39:43

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: Jarsz gyurni Balazs?Hany kiloval szeriazol fekve es hanyas sorozatokat nyomsz?
Ha kigyurod magad akkor tenyleg elmehetsz portasnak egy ejszakai barba Grazban,vannak ott szabolcsi meg borsodi cigany haverjaim,akik kupit uzemeltetnek.

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.27. 20:43:50

@Zoole[uk]:

Nem járok konditerembe még. Saját testsúlyos edzéseket nyomom egyelőre, kézi súlyzózok, illetve futok is. Kezdek erősödni. A fekvőtámaszokat már 15 ösével tolom viszonylag lazán.Én nem nagy karokat akarok, hanem erőt.

SzZoole 2015.05.27. 20:51:16

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: A sajat test sulyos gyakorlatok jok,de csak a fomaban tartasra,fejlodni nehezen fogsz tole,vagyis nem olyan latvanyosan,mintha termbe jarnal es profi gepeken dolgoznal

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.27. 20:59:09

@Zoole[uk]:

Miért fejlődnék nehezen? Ugyanúgy terhelem az izmaimat, azok meg attól növekednek. Zoli, én értem mire gondolsz. A teremben specifikusan lehet mindenféle izomcsoportra edzeni. Na nekem erre nincs szükségem jelenleg. Fogyni akarok meg erősödni. Majd ha 50 esével tolom a fekvőt lazán röhögve lapos kőkemény hassal akkor elgondolkodom a termen.

SzZoole 2015.05.27. 21:53:19

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: Balazs,az csak addig latvanyos,amig a szervezeted meg szokja a test sulyodat,de egy ido utan keves lesz neki es nem fejlodik,ahoz,hogy fejlodjon a sulyokat is novelni kell egy hetes idovallumonkent.
Higy nekem,nekem jo tanarom volt.

Aszfaltot bámuló kisgyerek 2015.05.27. 22:01:37

@Zoole[uk]:

SZerintem nem kevés még. Tudod milyen nehéz 20-25 öt pl húzódkodni? Még nem tartok olyan szinten hogy csak úgy lazán bánjak a testsúlyommal. Viszonylag gyenge vagyok még.

Te mennyivel nyomsz fekve és mennyi a súlyod?

SzZoole 2015.05.27. 22:30:37

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: most meg nem,azert írtam,hogy ha megszokja a szervezted,majd akkor lesz kevés
Sajnos en mar nem edzhetek ugy mint regen,a balesetem miatt,a bal csuklóm csak 60%-ban tudom hajlitani a gerincem meg nem terhelhetem 25-30 kilónál többel
Regen a húzozkodast ugy csináltam,hogy súlyt kötöttem a labamra
A fekve nyomást 90 kilóval szeriaztam 6x7 sorozatokban 4x ismetelve.110 kilóban 3x tudtam belenyomni
Akkoriban 86-88 kiló voltam

Herr Géza 2015.05.28. 12:50:49

@Aszfaltot bámuló kisgyerek: Hogyne lenne kisfiam. De csak az a munkanélküli, aki nem is akar dolgozni (vagy nem tud, de az más eset). A 18-50 év közötti munkanélküli férfi, az nekem az impotens "nemisakarok" kategória akár N.o.-ban, akár Ausztriában...

kittycat318 2015.06.01. 13:54:35

szia!
hát rendesen megszenvedtem ezzel az indapassal.. korábban valami kittycat féle néven szóltam hozzá 1-2 témádhoz, de sajnos nem tudtam visszalépni azzal a nevemmel, nem is emlékszem pontosan mi volt, és ugye visszanézni most meg nem tudom, hogy titkos lett a blog :/ :D na mind1. Szeretném olvasni a blogodat nagyon! Mit kell tennem? Vagy meg tudsz rá hívni? Köszönöm szépen

kittycat318 2015.06.01. 13:55:39

Ja meg köszi a sok baromnak akik miatt most ilyen köröket kell futnunk, hogy olvassuk a blogot! :/ Hihetetlen, hogy mennyire unatkoznak, és mennyire silány az életük! :/

kittycat318 2015.06.01. 14:06:49

hát szakadok. olvasom vissza a kommenteket. Aszfaltot bámuló kisgyerek kommentjein hangosan kell nevetnem! TEÚRISTEN! :D ki vagy te? őszintén sajnállak... az összes hozzászóló blogját kívülről fújod? :D Hát elképesztő vagy komolyan, elképesztően szánalmas hogy mennyi időt szánsz erre, és energiát. Ja meg "az igazság utat tör magának"... :D hát nem bírom :DDD és bizonygatod más külföldön élő embereknek hogy szarabbul élnek :D hát csak tudom már, hogy hogy éltem otthon, és hogy mennyivel jobban élünk most, hogy kijöttünk... :) aki nyelvtudás, és képzettség nélkül megy külföldre annak biztos szar élete lesz, de a többieknek nem! :)

Cheap Charli 2015.06.01. 17:08:31

@kittycat318: @puhacica: Látod cica más is jót szórakozik a kommenteken. Ne vedd annyira komolyan. :D

Latcho Rom 2015.06.02. 14:01:46

Hiányozni fogsz, de szelavi.

Bye

anyadmajma 2015.06.06. 09:24:30

Megértem, hogy eleged van a sok hülyéből, aki ezeken a blogokon éli ki a lelki nyomorát.
De hát őket is meg lehet érteni, ez a nyomoronc mindennapjaik fénypontja, fontosnak érzik ettől magukat.
Már én is elég régóta azzal szórakozom, hogy csak azért kommentelek, hogy bosszantsam őket. Nem szép dolog, de néha megengedem magamnak.:) Az emberi butaság nagyon tud engem idegesíteni.

Amúgy meg jelen pillanatban nálunk az asszony a családfenntartó, mert kb 2x annyit keres, mint én. Akkor most én is kitartott vagyok?:) (pedig a nettó átlag felett keresek jóval). Amúgy semmi kivetni való nincs abban, ha egy családban az egyik fél tartja el az egész családot.
De nem volt ez mindig így, pár éve neki nem volt munkahelye, az én fizumból éltünk. Meg amit alkalmi munkákból ő összehozott, ami éves szinten azért a minimálbér volt.
És sajnos, mivel a dübörgő gazdaság csődbe vitte a cégüket, hamarosan megint nem lesz munkahelye.
De a siránkozás helyett inkább azon vagyunk, hogy mi lesz utána.
Már most vannak terveink. És ebben benne van, hogy mocskos gazdasági bevándorlók leszünk. Ahhoz jelen pillanatban csak annyi kell, hogy rendesebben beszéljek kicsit külföldiül.
Bár a család miatt, inkább előbb talán megpróbálunk valami "divatosan szólva" sartup dolgot. Aztán majd meglátjuk.

tableno 2015.06.09. 05:40:29

Kár, hogy a két recskabajnok széttrollkodta a blogodat. Mindig érdeklődéssel követem a külföldre költözők első időszakát...

puhacica 2015.06.09. 14:48:57

@anyadmajma: jó a nickneved. :D sok sikert, bármibe is fogjatok! (azt a rohadt szekeret meg nem lehet mindig egyforma erővel húzni, de ez nem is baj, általában az emberek úgy élnek együtt, hogy egymást segítik és támogatják.)

@tableno: ha kíváncsi vagy erre az időszakra a továbbiakban is és megér neked egy regisztrációt, akkor dobj egy mailcímet. ha nem, akkor köszi, hogy eddig is időt szántál ránk.

Shanarey 2015.06.14. 00:21:25

Hmmm.

De rég jártam erre, megint lemaradtam valamiről.

De jó is az amikor egy munkanélküli osztja az észt arról hogyan is kellene élnie egy családnak. Ráadásul egy olyan munkanélküli aki munkát sem talál (már ha keres egyáltalán) Na a kirúgás ténye is érdekes. S csodálkozik hogy nem talál munkát. Biztos bennem van a hiba, de a leghosszabb idő amit munka nélkül töltöttem az ittlétem alatt az 4 hét volt, és utána de nem siránkoztam hanem elköltöztem egy másik városba, Szombaton érkeztem, és hétfőn már dolgoztam.

Ki mennyit keres egy párkapcsolatban ????? Nem mindegy ? Nem az a lényeg hogy a férfi vagy a nő keres többet, és az sem hogy melyikük dolgozik, hanem az hogy a pénz bőven elég legyen arra amire kell. Hogy a rossebben keressen egy férfi és egy nő pontosan ugyanannyit, ha nem azonos munkahelyen és és nem azonos munkakörben dolgoznak? Nem mellesleg létezik arról egy felmérés hogy ezen feltételek megléte esetén sem sok esély van az azonos bérszínvonalra.
süti beállítások módosítása